Første skoledag i 1.g

BLIV ELEV

slotsugen

- en anderledes uge

I en uge i starten af det nye år fjerner vi al undervisning fra alle elevers skemaer og erstatter den med selvvalgte aktiviteter enten på Slottet eller som en del af en Slotsrejse ud i verden.

I 2024 kunne eleverne f.eks. producere podcasts, arbejde med historiske film, komme i praktik, lave kunstnerisk udsmykning af skolen eller arbejde med app- og gamedesign. De kunne også tage på sprogrejser til England og Spanien, komme på ski eller en kulturrejse til Istanbul.

Vi laver en Slotsuge fordi vi vil give dig tid til fokus og fordybelse i ét område, som du finder særlig interessant. Vi vil gerne styrke fagligheden og fællesskabet fordi eleverne møder hinanden på tværs af klasser og årgange.

I starten af efteråret bliver alle elever præsenteret for de forskellige valgmuligheder. Efterfølgende tilmelder du dig i lectio.

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

HAR DU BRUG FOR HJÆLP VIDERE I DINE OVERVEJELSER?

New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.