Kommende elever

BLIV ELEV

VeLKOMMEN TIL SLOTSHAVEN

Velkommen til Slotshaven

slotshaven Er det helt rigtige gymnasievalg for dig!

Med en gymnasieuddannelse på Slotshaven Gymnasium åbner du døren til spændende muligheder og en ungdom fyldt med oplevelser.

Hos os lægger vi vægt på at ruste dig til morgendagens udfordringer. Uanset om du vælger HHX eller HTX, vil du opleve en bred vifte af fag, der udfordrer dig og giver dig de kompetencer, arbejdsgiverne efterspørger. Vi tror på praktisk læring, og derfor arbejder du i projekter og cases, der stammer fra den virkelige verden.

Elev fra Slotshaven Gymnasium, der læner sig ind over en vindueskarm og kigger ind i kameraet. Der står to kolber med væske foran hende.

vores inkluderende studiemiljø

Hos Slotshaven Gymnasium er vi stolte af vores inkluderende studiemiljø. Her er der plads til alle, og vi støtter dig i din personlige udvikling. Du kan se frem til fredagsbarer, studieture, og besøg hos spændende virksomheder, der udvider din horisont.

Vores fokus er på fremtiden, og derfor er vi et digitalt gymnasium. Du slipper for tunge tasker, da alle vores bøger er digitale. Du afleverer opgaver elektronisk og får feedback på din computer. Vi har i øvrigt alt, hvad du behøver for at arbejde effektivt online.

På Slottet tager vi hensyn til dine behov. Hvis du har brug for støtte eller særlige foranstaltninger, er vi der for dig. Vores mål er at sikre, at du trives og opnår succes på Slotshaven Gymnasium.

Sammen skaber vi din vej mod en spændende fremtid. Vi ser frem til at byde dig velkommen!

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

Har du brug for hjælp videre I DINE OVERVEJELSER?

HVOR KAN JEG ANSØGE?

Vi har samlet alt det du skal vide om ansøgning og optag her

To piger sidder på græsset i godt vejr. Pigerne kigger på en telefon.

FUN FACTS

HAR FÅET
NYE VENNER
PÅ SKOLEN

FUN FACTS

overvejer
sabbatår

Dreng der ligger på maven i bunden af en varevogn, og kigger på et kort. Der er udsigt til en sø og et grønt område.
New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.